De tempels van Angkor - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Nicolette Hoefsloot - WaarBenJij.nu De tempels van Angkor - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Nicolette Hoefsloot - WaarBenJij.nu

De tempels van Angkor

Door: Nicolette

Blijf op de hoogte en volg Nicolette

26 Oktober 2014 | Cambodja, Khett Siem Reab

Hallo! Hier weer een verhaaltje. Weinig internet de afgelopen tijd dus loop wat achter.
Na Sihanoukville zijn we met een propellervliegtuigje naar Siem Reap gevlogen. Daar hebben we Angkor bezocht; een stad vol met eeuwenoude tempels. We hebben heel veel verschillende tempels bezocht, maar de laatste, Ta Prom vonden we het mooist! De tempel wordt langzaamaan opgeslokt door de jungle. Overal groeien bomen dwars door de tempels heen. (Hier is de film Tomb Raider opgenomen.)
Wat ook heel mooi was, was de zonsondergang met uitzicht op Angkor Wat, de grootste tempel. Deze tempel zou rood kleuren door de ondergaande zon. We moesten eerst een berg beklimmen en konden dan bovenop een andere tempel gaan staan. We zaten daar vanaf 4 uur in de brandende zon te wachten. Nog maar 2 uur te gaan.... Toen de zon rood kleurde, vlak voordat hij onder zou gaan, schoven er wolken voor de zon zodat de rode gloed uit bleef. Bad luck! Maar het uitzicht bleef fantastisch!
Het was super indrukwekkend, het idee dat al die tempels al zo oud zijn! Heel gaaf!

Geniet van de foto's, binnenkort volgt er meer!

Liefs Angelo en Nicolette

• 26 Oktober 2014 - 12:14

Clint:

Wat lekker om weer wat van jullie te horen en te zien. De foto's zijn prachtig. Echt bijzonder allemaal. Geniet en een dikke knuffel vanuit het herfstachtige Holland!

• 26 Oktober 2014 - 12:14

Nicolette Hoefsloot:

Onder dit verhaal staan niet alke foto's. Als je in het linkermenu op foto's klikt kan je alle foto's die bij dit verhaal horen zien.

• 27 Oktober 2014 - 21:43

Gretha Boerboom:

Wat een mooie foto, s de tempels vind ik echt super zo kunnen wij ook stiekem mee genieten van jullie mooie. Reis nog veel plezier samen liefs van huizen boerboom

• 28 Oktober 2014 - 11:46

Nicolien&Andries:

Wat een fantastische foto's! Ik snap dat jullie ervan genieten!! Keep us posted!
    Grt X

• 28 Oktober 2014 - 20:20

Evelien (buuf):

Wauw!!! wat ziet dat er mooi uit, en wat zien jullie er goed uit!!
    Have fun, en geniet ook een beetje voor mij.
    dikke x

• 28 Oktober 2014 - 22:52

Thelma:

Wauw mooie foto's en fijn om weer wat van jullie te horen!